ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА

*    Всеки потребител /клиент/, има право да направи отказ и върне закупените от него една или повече стоки в рамките на 14 календарни дни от датата на получаването им, без да посочва причина за връщането. 

*    За да упражните правото си на отказ, трябва да ни информирате за решението си в рамките на 14-дневния период за отказ, като изпратите e -мейл на leparfumbulgaria@abv.bg

*    Потребителят е длъжен да съхранява получените стоки във вида, в който ги е получил до момента на тяхното връщане

*    Връщането на стоката се извършва чрез куриерска фирма ЕКОНТ на адрес: гр. Разград ж.к. Орел, ул. Юмрукчал 19 , ОФИС НА ЕКОНТ РАЗГРАД ОРЕЛ: получател Игалия ЕООД, като разходите по връщането се покриват изцяло от клиента!

 

В случаите когато клиента връща стока без предварително да е уведомил компанията за това, същата запазва правото си да откаже рекламацията

ВРЪЩАНЕ НА СТОКА
 

*    Стоката следва да бъде върната с оригиналната стокова разписка, касова бележка или фактура, ако е издадена такава. За целта предметът на сделката /стоката/, трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката, в съответствие с разпоредбите на чл. 50-55 от ЗЗП.

*    Върнатата стока не трябва да е употребявана или изпробвана и да не е нарушен нейният търговски вид. Рекламацията ще бъде уважена само и единствено при условие, че не е нарушен вида и цялостта на стоката (разкъсана или повредена опаковка, премахнати етикети, холограмни стикери и др). Оригиналната опаковка на производителя (включително и целофанът, ако има такъв) не трябва да бъде нарушена, разкъсана, разлепена или увредена по какъвто и да е друг начин. 

ВЪЗСТАНОВЯНАНЕ НА СУМИ
 

*    При спазването на правилата за връщане на стока, ИГАЛИЯ ЕООД възстановява в пълен размер сумите по наложен платеж заплатени от потребителя.

*    Сумата се възстановява не по-късно от 20 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ съгласно чл. 52 от ЗЗП.

ЗАБЕЛЕЖКА*
 

*    При грешки, допуснати от клиента в процеса на извършваната от него поръчка (погрешно избран продукт, обем или количество), компанията не носи отговорност

*    В случай че продуктът трябва да се замени по наша вина (например – объркана поръчка), транспортните разходи са за наша сметка.

*    Електронния магазин leparfumbulgaria.bg запазва правото си да променя цени, наличности, текущи оферти и промоции във всеки един момент, като не е длъжен да уведомява предварително клиентите си за тези промени